• Vakmanschap
  • Leidinggeven
  • Veiligheid
  • Continu verbeteren

Hoe effectief communiceer jij eigenlijk?

20

dec

20

dec

Tijdens communicatie met collega’s binnen je bedrijf is het van groot belang dat informatie goed overkomt. Wanneer je goede handvatten gebruikt zodat je de informatie zodanig kunt overbrengen dat omstandigheden van buitenaf minder invloed hebben op de informatieoverdracht, is de kans dat je verkeerd wordt begrepen hierdoor verkleind. Je wordt bewust van de factoren die een goede informatieoverdracht in de weg kunnen staan.

Tijdens de cursussen van SBK Opleidingen krijgen de deelnemers inzicht in hun eigen handelen en krijgen handvatten aangereikt om hun gedrag en communicatiestijl aan te passen aan de situatie, zodat er effectiever met anderen wordt samengewerkt. Denk hierbij aan medewerkers die invloed hebben op het resultaat van de afdeling. Ze bezitten veelal voldoende vakkennis maar onvoldoende communicatieve skills om de situatie aan te passen zodat ook niet technische problemen leiden tot een gewenst resultaat.

Vragen?


Heb je vragen? Of misschien behoefte aan een persoonlijk gesprek? Neem dan vrijblijvend contact op met Peter Vijgenboom op 06-13669884.