• Vakmanschap
  • Leidinggeven
  • Veiligheid
  • Continu verbeteren

Als je van mening bent dat de door SBK Opleidingen geleverde dienst niet voldoet aan wat je met ons hebt afgesproken, of aan de verwachting die je daarvan had, dan kunt je een klacht indienen bij jouw SBK-contactpersoon (voor meer informatie ga je naar algemene leveringsvoorwaarden).

Ook kun je een klacht indienen als er voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst iets is misgegaan.

Wacht niet onnodig lang met het indienen van een klacht. Zet je klacht zo volledig en duidelijk mogelijk op papier. SBK reageert op korte termijn en zal jou een oplossing van het probleem aanbieden.

Je kunt een tegenvoorstel doen als je niet kunt instemmen met de geboden oplossing. Indien we er samen niet uitkomen, dan kun je de zaak tegen een vergoeding voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie: de Geschillencommissie Particulier Onderwijs. Meer informatie hierover vind je op onze website onder de rubriek Geschillencommissie Particulier Onderwijs.